Код товару: liq5171
Є в наявності
Liqui Moly Pro Line DPF Spulung - це ефективне очищає засіб, яке використовується після очисник DPF-фільтрів Liqui Moly Pro-Line DPF Reiniger для очищення дизельних фільтрів часток саж. Швидко розчиняє типові забруднення дизельного фільтра часток саж і забезпечує оптимальні ходові якості автомобіля і низьке споживання палива, що дозволяє зменшити експлуатаційні витрати. Раніше, в разі забруднення, фільтр сажі можливо було лише поміняти, тепер можливо очистити, це знижує загальні витрати. Ефективний для всіх дизельних сажових фільтрів.
Інструкція
Промивання для очищувача DPF-фільтрів Liqui Moly Pro Line DPF Spulung може застосовуватися ТІЛЬКИ ПІСЛЯ Очисник DPF-фільтрів Liqui Moly Pro-Line DPF Reiniger.
Для чищення потрібно так само використовувати алюмінієвий пістолет-розпилювач Liqui Moly Druckbecherpistole і спеціального зонда вигнутий зонд для обробки DPF-фільтра Liqui Moly Pro-Line або прямий зонд для обробки DPF-фільтра Liqui Moly Pro-Line. Принцип промивання такий же як і Liqui Moly Pro-Line DPF Reiniger.
Доступ для очищення фільтр сажі забезпечується в залежності від типу транспортного можливість, шляхом видалення датчика температури або датчика тиску фільтра DPF. При очищенні температура фільтра повинна бути не нижче 40 C. На деяких автомобілях сажі Фільтр розташований поруч з випускним колектором або турбокомпресором. За міркуванням безпеки, при очищенні фільтрів на таких автомобілів слід уникати попадання промивної рідини в камеру згоряння через відкритий випускний клапан. За допомогою Pro-Line зонда через посадочне місце датчика вводимо в фільтр повну ємність промивка для очищувача DPF-фільтрів Liqui Moly Pro Line DPF Spulung. Pro Line DPF Spulung розпорошується безпосередньо на поверхню фільтра з інтервалом від 5 до 10 секунд (кожна з перервою від 5 до 10 секунд між ними) при робочому тиску від 6 до 8 бар. Зонд повинен провертатися по своїй осі і переміщатися вперед і назад під час впорскування, щоб охопити якомога більшу частину поверхні фільтра.
В процесі очищення частинки сажі розчиняються і потім вони легко можуть вигоріти в процесі нормальної регенерації. Після зворотного установки датчиків ми рекомендуємо провести пробну поїздку тривалістю не менше 20 хвилин, для того щоб викликати процес регенерації фільтр сажі. У разі відмови електроніки двигуна на автоматичний пуск процесу регенерації, слід звернутися в сервіс і провести процес примусової регенерації за допомогою спеціального діагностичного обладнання.