Код товару: HG7024
Нет в наличии
При одноразовому застосовується в усуває більшість незначних течі через ущільнення гідросистеми. Може бути використана в якості основної (стандартної) робочої рідини для системи гидроусиления рульового механізму.
ПРИЗНАЧЕННЯ: для запобігання і усунення течі в гідропідсилювачі керма, викликаних втратою герметичності (висиханням, затвердінням) ущільнюючих елементів.
ДІЯ: сприяє збільшенню терміну служби гидронасоса і виконавчих механізмів гідропідсилювача керма на 50-70%.
Синтетичний кондиціонер металу SMT2, що входить до складу препарату, істотно знижує тертя і зношування робочих поверхонь гідросистеми.
Відповідає вимогам: виготовлена з урахуванням передових вимог європейських, японських, корейських і вітчизняних автовиробників (GM, FORD, CHRYSLER та інших), що пред'являються до рідин для гідропідсилювача керма.
Сумісність: сумісна з будь-якими рідинами для гідропідсилювача керма.
Застосування
препарату не викличе труднощів навіть у початківців користувачів - досить уважно прочитати інструкцію і слідувати їй.
Поради фахівців
За статистикою страхових компаній, значна частина важких аварій відбувається через несподіване виходу з ладу гідропідсилювача і зростання навантаження на кермі.
Діагностичними ознаками необхідності термінової зміни рідини є:
В цьому випадку необхідно як можливо швидше провести зміну рідини для гідропідсилювача керма.
Механізм гидроусиления керма, перебуваючи в безпосередній близькості від моторного відсіку, відчуває як власні знакозмінні навантаження, так і нагрівання і вібрацію від двигуна. У цих умовах різко зростає швидкість втомних процесів в матеріалах. Особливо це стосується гумотехнічних виробів: шлангів, манжет, сальників. Під впливом температури, тиску і вібрації гума ущільнюючих деталей втрачає еластичність і деформується, що тягне порушення герметичності з'єднання. В результаті падає результативність гідропідсилювача, зростає навантаження на кермі. При значних порушеннях герметичності системи і знос ущільнювачів можна порекомендувати додатково використовувати «Герметик і тюнінг для гідропідсилювача керма» HG7023 в рекомендованої концентрації.
Додаткові проблеми викликаються зносом внутрішніх поверхонь гідроциліндра, що відбувається через втрату або незадоволені антифрикційних властивостей рідини. При цьому погіршується гидроусиления, і після прогріву кермо «прикушує». Зміст синтетичного кондиціонера металу в складі рідини для гідропідсилювача керма дає можливість компенсувати неминучу в ході її експлуатації втрату антифрикційних властивостей, тим самим знижуючи знос дорогого гідроциліндра.