Код товару: SMT2521
Є в наявності
Синтетичний кондиціонер металу 2-го покоління SMT2- це повністю (100%) синтетичний, негорючий, корозійно неактивний, нетоксичний, біорозкладаний антифрикційний кондиціонер металу, спеціально створений для зниження тертя і зношування деталей машин. Доставляється в зону тертя шляхом додавання в мастильний матеріал, спецрідин або паливо; повністю розчинний і не змінює функціональні фізико-хімічні характеристики останніх. Механізм кондиціонування заснований на відомому фізичному ефекті зміни структурури і властивостей граничного шару металів під впливом певних активних речовин в умовах високих температур і тисків, які супроводжують тертя і зношування. В результаті кондиціонування дотичне напруження (тертя) поверхні знижується, а нормальне (зносостійкість) зростає.
До складу синтетичний кондиціонер металу 2-го покоління SMT2 входить ноу-хау виробника - компонент TPF (Temperature, Pressure, Friction), який вступає в дію при підвищенні Температіри, Тиску і Тертя в зоні контакту між рухомими поверхнями, формуючи граничний захисний шар.< / p>
Область використання
Особливості
Головні відмінності синтетичного кондиціонера металу 2-го покоління SMT2 від аналогів:
Переваги
Спосіб використання
Синтетичний кондиціонер металу 2-го покоління SMT2 додається до мастильних матеріалів в такій пропорції:
У систему мастила двигуна: 60 мл на 1 л моторного масла (6%) при первинній обробці і 30 мл (3%) при наступних.
У Трансмісійна олива: 50 мл на 1 л трансмісійного масла для МКПП і головних передач (5%). 15 мл SMT2 на 1 л рідини АКПП (1,5%). Для заливки використовуйте входить в комплект насадку з трубкою. Чи не застосовуйте для диференціалів підвищеного тертя!
У двотактні ДВС з кривошипно-камерної продувкою: 30 мл на 1 л моторного масла (3%), що додається до бензину.
У підшипникові вузли: 30 мл на 1 кг мастила (3%).
В бензин і дизельне палива: 20 мл на 100 л палива (0,02%).
Склад
Синтетичні вуглеводні, антиоксидант, функціональні добавки (ноу-хау виробника).