Код товару: HG3319
Є в наявності
Аерозольний препарат для швидкого пуску двигуна в зимовий період. Також може використовуватися для експрес-діагностики системи харчування. На відміну від інших складів аналогічного призначення, «Швидкий пуск двигуна» містить змащувальні добавки, що виключають мікрозадіри циліндропоршневої групи при пуску.
ПРИЗНАЧЕННЯ: для карбюраторних, інжекторних і дизельних двигунів.
ДІЯ: володіючи теплотворною здатністю на 45% вище, ніж у аналогів, склад:
Сумісність: категорично забороняється застосовувати для дизелів з електрофакельним підігрівом повітря.
Застосування
Полегшення пуску двигуна
Не роблячи попередніх спроб пуску і не включаючи запалювання, розпилюйте склад 5-7 секунд (не більше!) В повітрозабірник повітряного фільтра. Спробуйте запустити двигун, не натискаючи на педаль газу. Якщо пуск був замалий, роз'єднати магістраль подачі повітря і розпилюйте препарат 1-2 секунди (не більше 3-4 циклів) безпосередньо в карбюратор, відкривши при цьому повітряну і дросельну заслінки, або в приймальний патрубок впускного колектора инжекторного або дизельного двигуна, після чого зробіть пуск.
Якщо двигун почав працювати нестабільно, то для стабілізації оборотів можливо зробити додаткове циклічне (по 1-2 секунди) впорскування складу в зону всмоктування повітря. При цьому сила натиску на педаль газу повинна бути мінімальною, щоб уникнути детонації.
При використанні можливість будьте уважні і виконуйте інструкцію, так як склад пожежо- та взривопасен!
З детальною інформацією по застосовується в можливо ознайомитися в статті «Швидкий пуск двигуна» від Hi-Gear.
Поради фахівців
Якщо двигун заглох, працює з перебоями, погано «тягне», за допомогою «Швидкого пуску двигуна» можливо легко визначити, чи винна в цьому система харчування.
вприскування склад у впускний трубопровід двигуна. Якщо непрацюючий двигун відразу після цього при прокручуванні стартером дасть спалаху, а в працюючого на час зникнуть перебої, це означає, що несправна саме система харчування (наприклад, забита сітка, вийшов з ладу бензонасос, залипнув запірний клапан карбюратора, вийшли з ладу датчики мікропроцесорного пристрою і т. д. ).
Якщо ж після декількох спроб впорскування двигун ніяк не відреагував, то причину треба шукати в іншому: системі запалювання, механізмі газорозподілу і т. Д.